Руководство Универзитета у Новом Саду снажно подржава и залаже се за сазивање седнице Сената у најкраћем могућем року, те сматра неопходним одржавање седнице како би се разматрала сва актуелна питања из надлежности Сената Универзитета. Сматрамо да је у интересу Универзитета, свих факултета и целокупне академске заједнице да се на седници разматра и одлучује о свим актуелним тачкама из надлежности рада Сената Универзитета, међу којима су свакако избори у звање наставника, оцене урађених докторских дисертација и извештаји о подобности теме, кандидата и ментора за израду докторских дисертација, од којих зависи даљи развој каријере наших наставника, истраживача и сарадника, као и друга важна питања.
Подсећамо да је неопходно одржавање редовне седнице Сената, имајући у виду одредбе Пословника о раду Сената Универзитета које се тичу одржавања ванредне седнице електронским путем (члан 22 Пословника), те чињенице да последња електронска седница није успешно реализована.
Руководство Универзитета у потпуности разуме важност и хитност питања која су постављена и наставиће са континуираним трудом уз улагање додатних напора у правцу да се омогући одржавање редовне седнице Сената у складу са Пословником о раду Сената и на начин како је то до сада било уобичајено, у простору зграде Ректората, уз подршку стручних служби и обезбеђене техничке и административне услове за његов несметан рад.
Ректор Универзитета ће учинити све да се седница Сената реализује што пре и уз врхунски приоритет, али и позива све чиниоце наше академске заједнице да обезбеде техничке и друге услове предвиђене важећим актима Универзитета. Уз поменуто, седница Сената ће се реализовати успешно и што пре, уз позитивни исход избора у наставничка звања, одбрана докторских дисертација, али и других тачака дневног реда везаних за рад и руковођење нашим универзитетом.
За
Ректорски тим Универзитета у Новом Саду
Проф. др Дејан Мадић
Мапа сајта | Copyright © 1998- Универзитет у Новом Саду. Сва права задржана. | webmaster: webadm@uns.ac.rs